Najczęściej zadawane pytania


  1. SysKon to rozbudowany system, ale ja potrzebuje tylko niektórych modułów. Czy nadal muszę płacić za całość?

    Nie. Powiedz nam, na których funkcjach SysKonu zależy Ci najbardziej. Przygotujemy dla Ciebie ofertę, która będzie odpowiadać Twoim potrzebom funkcjonalnym i finansowym.

  2. Mam już stronę WWW mojej konferencji. Czy nadal mogę skorzystać z SysKonu?

    Posiadając stronę WW dla konferencji zdajesz sobie zapewnę sprawe jak ważne jest informowanie uczestników o konferencji. Strona WWW to jednak tylko ułamek funkcjonalności naszego systemu. Cała jego potęga kryje się w części przeznaczonej dla organizatora konferencji. To ona pozwala zaoszczędzić mu czas i usprawnić pracę.

  3. Posiadam już system do obsługi konferencji. Zebrane w nim dane są bardzo ważne. Czy możliwe jest przeniesienie ich do SysKonu?

    Zgromadzone przez lata podczas organizowania konferencji dane to bardzo ważny zasób każdego organizatora. Utracenie tych danych wiązałoby się ze stratą wielu uczestników. Mając to w świadomości oferujemy osobom zainteresowanym naszym systemem przeniesienie danych z innego oprogramowania do obsługi konferencji. Dzięki temu nie utracisz zgromadzonych do tej pory danych i będziesz mógł wykorzystać zalety SysKonu.

  4. Czy po opłaceniu systemu świadczycie jakąś pomoc?

    TAK.
    Wystarczy do nas zadzwonić lub napisać. Zawsze odpowiadamy i służymy pomocą. Zadowolony klient to nasz największy skarb. Tylko zadowoleni klienci polecają nasze usługi innym osobom.

  5. Czy mogę porozmawiać z osobami, które używały już waszego systemu?

    TAK.
    Dwie wypowiedzi są zamieszczone powyżej. Umożliwiamy Ci bezpośredni kontakt z naszymi klientami. Ponieważ szanujemy ich prywatność, musisz najpierw skontaktować się z nami, dopiero wtedy będziemy mogli poinformować Cię jak się z nimi skontaktować.

  6. Posiadam już własny system do obsługi konferencji. Czy SysKon oferuje mi coś więcej?

    Z posiadanych przez nas informacji wynika, że w Polsce nie ma systemu oferującego funkcjonalność zbliżoną do SysKonu. Dlatego pierwszą naszą odpowiedzią jest TAK . Jednak nie znamy wszystkich systemów, dlatego proponujemy Ci, abyś złożył zamówienie i sam przekonał się o funkcjonalności SysKonu. Złożenie zamówienia nie zobowiązuje Cię do zapłaty.

  7. Czy dane gromadzone przez SysKon są bezpieczne?

    TAK. Dostęp do danych jest zabezpieczony na hasło. Każdy użytkownik systemu posiada swój unikatowy login oraz hasło. Dzięki nim może zalogować się do systemu. Tylko zalogowany użytkownik posiada dostęp do danych w systemie. Dodatkowo, system posiada kilka stopni uprawnień. Oznacza to, że użytkownicy mają dostęp tylko i wyłącznie do danych, które są niezbędne do wykonania ich funkcji np. recenzent posiada dostęp tylko i wyłącznie do danych o artykułach i recenzjach, bez dostępu do danych finansowych czy adresowych.
    Certyfikat SSL sprawia, że Twoje dane są odpowiednio i bezpiecznie zaszyfrowane. Dzięki temu nie obejrzy ich niepowołana osoba.

  8. Mam pytanie na które odpowiedzi nie znalazłem powyżej.

    Porozmawiaj z nami, wyjaśnimy wszelkie Twoje wątpliwości. Możesz do nas napisać lub zadzwonić. Pamiętaj, że rozmowa z nami do niczego nie zobowiązuje, więc co możesz stracić?

Skontaktuj się z nami


INNOTECH Roman Budzowski
ul. Wojska Polskiego 100/4
73-103 Stargard Szczeciński

E-mail: info@innotech.pl
Telefon: 91 573 94 98
Tel. kom: 504 095 510


Start  |  SysKon  |  O firmie  |  Prezentacje  |  WWW  |  Kontakt

Copyright 2004-2015 INNOTECH. All rights reserved.
ul. Czarnieckiego 3a/9
73-110 Stargard Szczeciński